Тема:
Василь Королів-Старий “Хуха-Моховинка
”. Образи дивовижних істот,
аналіз
їх зовнішності.
Мета:
удосконалити знання про портрет на
матеріалі казки “Хуха-Моховинка”;
розвивати
навички виразного читання, техніку
читання, образне мислення;
виховувати
смаки та уподобання .
Тип
уроку: нестандартний урок - знайомство.
Обладнання:
варіанти ілюстрацій-зображень
Хухи-Моховинки, виконані учнями-членами
гуртка образотворчого мистецтва.
Зміст
уроку
I
етап уроку – організаційний.
II
Перевірка домашнього завдання.(
Розповідь про письменника, виразне
читання епізодів казки на оцінку).
III
Актуалізація опорних знань.
Гра
“Скринька ерудита”
(Учні
по черзі підходять до скриньки, тягнуть
наосліп картку із запитанням з теорії
літератури)
IV
Вивчення нового матеріалу.
Оголошення
теми, мети завдань уроку.
Читання
казки “Хуха-Моховинка”.
Робота
в мікрогрупах: кожна група повинна
підібрати якомога більше запитань до
Хухи за 5 – 7 хв. ( учні ретельно опрацьовують
текст, формулюють запитання, здійснюють
експертний відбір найкращих із них і
записують у зошити)
Інтерв’ю
у Хухи-Моховинки. На роль Хухи обирається
один із учнів ( за
бажанням),
після чого представники груп беруть у
неї інтерв’ю ( прийом емпатії –
продуктивний прийом методу творчого
розвитку обдарованих дітей, що сприяє
розвитку творчих здібностей, пошуку
нестандартних шляхів вирішення завдань
тощо).
Проблемне
завдання: виберіть ілюстрацію, яка
наймісткіше розкриває характер
Хухи-Моховинки, вмотивуйте свій вибір,
для переконливішої мотивації скористуйтеся
цитатами із казки.
V
Підсумок уроку.
VI
Домашнє завдання: твір-казка “ Пригоди
Хухи- Моховинки у мене вдома…”
Немає коментарів:
Дописати коментар