вівторок, 22 березня 2016 р.

Тема: Василь Королів-Старий “Хуха-Моховинка ”. Образи дивовижних істот,
аналіз їх зовнішності.

Мета: удосконалити знання про портрет на матеріалі казки “Хуха-Моховинка”;
розвивати навички виразного читання, техніку читання, образне мислення;
виховувати смаки та уподобання .

Тип уроку: нестандартний урок - знайомство.
Обладнання: варіанти ілюстрацій-зображень Хухи-Моховинки, виконані учнями-членами гуртка образотворчого мистецтва.
Зміст уроку
I етап уроку – організаційний.
II Перевірка домашнього завдання.( Розповідь про письменника, виразне читання епізодів казки на оцінку).
III Актуалізація опорних знань.
Гра “Скринька ерудита”
(Учні по черзі підходять до скриньки, тягнуть наосліп картку із запитанням з теорії
літератури)
IV Вивчення нового матеріалу.
Оголошення теми, мети завдань уроку.
Читання казки “Хуха-Моховинка”.
Робота в мікрогрупах: кожна група повинна підібрати якомога більше запитань до Хухи за 5 – 7 хв. ( учні ретельно опрацьовують текст, формулюють запитання, здійснюють експертний відбір найкращих із них і записують у зошити)
Інтерв’ю у Хухи-Моховинки. На роль Хухи обирається один із учнів ( за
бажанням), після чого представники груп беруть у неї інтерв’ю ( прийом емпатії – продуктивний прийом методу творчого розвитку обдарованих дітей, що сприяє розвитку творчих здібностей, пошуку нестандартних шляхів вирішення завдань тощо).
Проблемне завдання: виберіть ілюстрацію, яка наймісткіше розкриває характер Хухи-Моховинки, вмотивуйте свій вибір, для переконливішої мотивації скористуйтеся цитатами із казки.
V Підсумок уроку.
VI Домашнє завдання: твір-казка “ Пригоди Хухи- Моховинки у мене вдома…”



Немає коментарів:

Дописати коментар