Перший
рівень
1. Вкажіть числівник.
а)
Двійка;
б)
вдвох;
в)
два;
г)
подвоєння.
2. На які розряди за значенням поділяються
числівники?
а)
Якісні, відносні та присвійні;
б)
власні та загальні;
в)
кількісні та порядкові;
г)
прості та складені.
3. Виділіть числівник який означає ціле число.
а) Дві
п’ятих;
б) сім
десятих;
в)
сім;
г) три
цілих і одна друга.
4. Позначте збірний числівник.
а)
Три;
б)
тринадцять;
в)
троє;
г)
тридцять.
5. Виділіть рядок, у якому всі числівники
кількісні.
а)
Шість, шестеро, шостий;
б)
п’ять, п’ятеро, одна п’ята;
в)
перший, другий, сто;
г)
двадцять, двадцять один, двадцятий.
6. Позначте простий числівник.
а) Сто
десять;
б)
одна третя;
в)
третій;
г)
сорок два.
7. Знайдіть форму орудного відмінка числівника три.
а)
Три;
б)
трьох;
в)
трьом;
г)
трьома.
8. Знайдіть форму давального відмінка числівника
сорок.
а)
Сорок (дівчат);
б)
сорока (дівчат);
в)
сорока (дівчатами);
г)
сорока (дівчатам).
Другий
рівень
1. Випишіть числівники.
Один, одиниця, перший, два, двоє, двійка,
подвоєння, удвох, обидва.
2. Запишіть словами кількісні числівники – цілі
числа. Де можливо, утворіть від них збірні числівники. 19; 17; 50; 61;
137.
Підказка!!! Збірні числівники можна
утворити лише від числівників 2-20, 30
(наприклад: двоє, четверо)
3. Запишіть на місці крапок, де потрібно, м’який
знак.
Шіст…десят…ом, вісім…десяти, сімдесят…ма, п’ят…десят, п’ят…ма.
Третій
рівень
Провідміняйте числівник 675.
Немає коментарів:
Дописати коментар