пʼятниця, 10 квітня 2020 р.


Відмінювання власне кількісних числівників.
Перший рівень
1. Вкажіть числівник.
    а) Двійка;
    б) вдвох;
    в) два;
    г) подвоєння.
2. На які розряди за значенням поділяються числівники?
    а) Якісні, відносні та присвійні;
    б) власні та загальні;
    в) кількісні та порядкові;
    г) прості та складені.
3. Виділіть числівник який означає ціле число.
    а) Дві п’ятих;
    б) сім десятих;
    в) сім;
    г) три цілих і одна друга.
4. Позначте збірний числівник.
    а) Три;
    б) тринадцять;
    в) троє;
    г) тридцять.
5. Виділіть рядок, у якому всі числівники кількісні.
    а) Шість, шестеро, шостий; 
    б) п’ять, п’ятеро, одна п’ята;
    в) перший, другий, сто;
    г) двадцять, двадцять один, двадцятий.
6. Позначте простий числівник.
    а) Сто десять;
    б) одна третя;
    в) третій;
    г) сорок два.
7. Знайдіть форму орудного відмінка числівника три.
    а) Три;
    б) трьох;
    в) трьом;
    г) трьома.
8. Знайдіть форму давального відмінка числівника сорок.
    а) Сорок (дівчат);
    б) сорока (дівчат);
    в) сорока (дівчатами);
    г) сорока (дівчатам).

Другий рівень
1. Випишіть числівники.
    Один, одиниця, перший, два, двоє, двійка, подвоєння, удвох, обидва.
2. Запишіть словами кількісні числівники – цілі числа. Де можливо, утворіть від них збірні числівники. 19; 17; 50; 61; 137.
Підказка!!! Збірні числівники можна утворити лише від числівників  2-20, 30 (наприклад: двоє, четверо)
3. Запишіть на місці крапок, де потрібно, м’який знак.
   Шіст…десят…ом, вісім…десяти, сімдесят…ма, п’ят…десят, п’ят…ма.
Третій рівень
 Провідміняйте числівник 675.




Немає коментарів:

Дописати коментар